Christian Antoni Möllerop

Vice förbundsordförande RFSL

DAG 5: Bursdagsfeiring og kamel-sex

Kategori: Allmänt

Idag har jeg bursdag. Bursdag feiret vi med to øl på stranden flere sosiale studier og inngående diskusjoner om menn. Felix har begynt å lese boken ”He is just not that into you”, som jeg for øvrig ble ferdig med da vi var på solferie i begynnelsen av juni i ifjor. Det er en intressant bok, men ”litt vel heteronormativ” som Felix liker å utrykke det. Det stopper han likevel ikke i å hele tiden lese opp sitater høyt og henvise til mine håpløse menn som jeg ikke burde bruke tiden min på.  Det synes jeg er fint!

Felix har også under tiden presisert at han synes at kameler som har sex virker utrykksløse og uengasjerte. For den ene kamelen er jo så åpenbart ikke interessert i den andre kamelen. Om Felix er preget av boken vet jeg ikke. Det blir også et spørsmål jeg skal la være ubesvart inntil videre.

 

 

Det jeg liker med charter er at de er dyktige på å ta vare på gjestene sine. Idag fikk jeg ett bursdagskort av Ann, Hussein, Nasser og Mohammed. Kortet var plassert godt synlig rett innenfor hotelldøren når vi kom inn på rommet etter frokost. De ønsket meg tillykke på bursdagen med håp om et godt liv også i framtiden. Så fikk jeg en hel gratis bursdagskake som var kjempegod. Felix går og spiser av den hele tiden.

 

Noe jeg glemte å skrive om i gårsdagens blogginnlegg var at vi avsluttet dagen med en velfortjent filmkveld. Å se på film på balkongen er moro. Da får man med seg filmen, pluss alle de fulle unge jentene som står og henger over rekkverket og lurer på hvor sambamusikken fra filmen kommer fra, men oss så de ikke for vi hade lyset av hehe. Filmen vi så på heter ”Sällskapsresan” og er en dårlig men litt morsom og indentifiserbar film om den svenske Stig Helmer og den norske Ole Bremseruds erfaringer på charterreise til Stockholmo a Nuevo på Gran Canaria. Jeg kjenner meg på mange igjen i Ole Bremserud. Han er norsk og den eneste nordmannen blant en gjeng chartersvensker, jeg velger å ikke si så mye mer om det.

 

Ikveld skal vi på Peanuts Bar for å ta noen drinker. Det blir nok ikke en alt for sen kveld. Det har det for øvrig ikke blitt en eneste kveld da vi er trøtte hele tiden og det er viktig å hele tiden ha tid til en ”tupplur”. Hvorfor man kaller det ”tupp” og ”lur” er jeg også litt usikker på, men for Felix er dette alfa omega.

 

Tupp er jo spissen på en sko og en lur er en telefon. Hva har dette med å sove å gjøre? Jeg vet ikke, men jeg vet, og jeg understreker at jeg vet, at en tupplur føles bra helt til man skal stå opp. Da føler man seg som en katastrofe helt fram til Felix har funnet fram den gode gamle Smirnoff-flasken, som vi for øvrig har to stykker av.

 

Imorgen skal vi leke med delfiner. Visste dere forresten at delfiner har oral sex ved å stikke penisen sin inn i pusterøret til sin kompis? Er det her begreppet Blowjob kommer inn?

 

 

 

 

 

Kommentera inlägget här: