Christian Antoni Möllerop

Vice förbundsordförande RFSL

Egypt - en aldri så liten drøm går i oppfyllelse

Kategori: Allmänt

Så var det klart. Jeg skal faktisk få realisert en av min aller, aller største barndomsdrømmer. 5 januar så reiser jeg og min kompis Felix på to ukers ferie til Egypt og Hurghada. Vi er fortsatt i planleggingsstadiet av hva vi skal gjøre der nede, men en ting er sikkert. Jeg reiser ikke til Egypt uten å ha fått med meg pyramidene og Sfinxen ved Giza.

En annen sak som virkelig står på to-do-listen er Lyxor og Tut Ankh Amons gravsted. Men ja...jeg gleder meg som ett lite barn, og når billettene ble bestillt i dag så har reisefeberen bara tatt helt av!
Kamel og pyramide

KOMMENTARER:

  • Bjørn Smestad säger:
    2009-11-25 | 06:00:01
    Bloggadress: http://bjornnorsk.blogspot.com

    Egypt står veldig høyt på lista over steder jeg vil oppleve også.



    Jeg håper at du blogger om høydepunktene slik at jeg endelig blir inspirert til å gjøre alvor av det...

Kommentera inlägget här: